Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace
Smolíková, Barbora ; Valovičová, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá online marketingovou komunikací společnosti Reinto. Práce je rozdělena na tři části. V první teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy důležité pro pochopení daného tématu. Ve druhé části je analyzován současný stav společnosti vzhledem k dané problematice a na základě těchto analýz je vypracován návrh na zlepšení online marketingové komunikace včetně rozpočtu, analýzy rizik, časového harmonogramu, matice zodpovědnosti a dalších doporučení.
Komunikační strategie podniku
Uherková, Marie ; MSc, Peter Marcely (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá online marketingem, respektive optimalizací marketingové komunikační strategie s vytvořením krátkodobé marketingové kampaně pro webovou stránku zabývající se online vývěskou pracovních nabídek na dálku. Praktická část se odvíjí od teoretického základu a provedených analýz, které se kromě výchozího stavu marketingové komunikace zabývají konkurencí a vnějším i vnitřním prostředím. Z vytvořené marketingové komunikační strategie je detailně probrána její testovací fáze. V průběhu této testovací kampaně jsou stanoveny dílčí cíle, které ověřují racionalitu navržené strategie a směřují k naplnění hlavního cíle strategie. Po zhodnocení úspěšnosti kampaně bude sestaven optimalizovaný plán marketingové komunikační strategie.
Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti na Internetu
Martof, Jan ; Šelešovský, Vít (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhy na úpravu marketingové strategie společnosti na Internetu. K těmto návrhům byly mimo jiné využity analýzy konkurenční online komunikace, načež byly navrhnuty konkrétní SEO prvky a činnosti. Podařilo se navrhnout řadu kroků, které lze reálně aplikovat v praxi. Na základě výsledků této práce lze vhodně optimalizovat vlastní webové stránky, spustit PPC kampaň a vycházet z nich při dalších marketingových aktivitách na Internetu.
Realizace internetového obchodu
Zháněl, Jiří ; Poslušný, Marek (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou způsobu prodeje odborné literatury a navrhuje řešení, jak realizovat internetový obchod za podmínky minimálních nákladů. Zaměřuje se na propagaci nabídky využitím online nástrojů a sociálních sítí a dává návod, jak se stavět k řešení prodeje přes internet.
Marketingová komunikace
Smolíková, Barbora ; Dvořák, Ludvík (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Práce se zabývá optimalizací online marketingové komunikace společnosti Reinto. Na základě provedených analýz je navržena optimalizace stávající online marketingové komunikace včetně rozpočtu, analýzy rizik, časového harmonogramu, matice zodpovědnosti a dalších doporučení.
Srovnání efektivnosti nízkonákladových forem reklamy
Mareš, Karel ; Nový, Ondřej (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářské práce se zaměřuje na rozbor placeného i neplaceného reklamního využití sociální sítě Facebook. Placenou reklamu Facebooku potom srovnává s nástrojem společnosti Google a ukazuje výhody a nevýhody každé z nich. Dále práce obsahuje srovnání reklamy letákové virtuální s reklamou tištěnou.
Hodnotenie efektívnosti rôznych postupov v PPC reklamách
Hurtová, Zuzana
HURTOVÁ, Z. Hodnocení efektivnosti různých postupů v PPC reklamách. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Tato práce se zaobírá hodnocením efektivnosti různých postupů v placených reklamách a to především v PPC systémech Google AdWords a Sklik. Konkrétně se soustřeďuje na porovnání výkonnosti vyhledávací sítě v těchto systémech, zda má přítomnost značky inzerenta v textu reklamního inzerátu nějaký vliv a nakonec i možnostmi střídaní reklam ve vyhledávací a obsahové síti Google. Součástí práce je i porovnání možností, které nabízí tyto dva PPC systémy.
Využitelnost nástrojů online marketingu v malém podniku
Padalíková, Simona
Bakalářská práce Využitelnost nástrojů online marketingu v malém podniku se zabývá problematikou online marketingových nástrojů v menší firmě, která má omezený rozpočet na online marketing. Práce se skládá z teoretické části, která se zaobírá pohledem jak na tradiční marketing a jeho nástroje, tak i na online marke-ting a jeho přínos. V praktické části je poté představena reklamní kampaň Google AdWords a její vytvoření a nastavení. Zároveň je zde představena také firma MOTO HOBBY, na kterou je kampaň Google AdWords implementována. Závěr práce se zabývá otázkou, zda je pro firmu MOTO HOBBY reklamní kampaň přínosná i přes omezený rozpočet a následné doporučení, jestli má firma i nadále do Google Ad-Words investovat nebo ne.
Marketingová komunikace
Smolíková, Barbora ; Valovičová, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá online marketingovou komunikací společnosti Reinto. Práce je rozdělena na tři části. V první teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy důležité pro pochopení daného tématu. Ve druhé části je analyzován současný stav společnosti vzhledem k dané problematice a na základě těchto analýz je vypracován návrh na zlepšení online marketingové komunikace včetně rozpočtu, analýzy rizik, časového harmonogramu, matice zodpovědnosti a dalších doporučení.
Marketingová komunikace
Smolíková, Barbora ; Dvořák, Ludvík (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Práce se zabývá optimalizací online marketingové komunikace společnosti Reinto. Na základě provedených analýz je navržena optimalizace stávající online marketingové komunikace včetně rozpočtu, analýzy rizik, časového harmonogramu, matice zodpovědnosti a dalších doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.